zaterdag, juni 21, 2025
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact
  • Login
No Result
View All Result
Home Tips

Verbeter het klantcontact door je klantenservice uit te besteden

admin by admin
mei 4, 2021
in Tips
0
Verbeter het klantcontact door je klantenservice uit te besteden
0
SHARES
30
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Klantcontact is ontzettend belangrijk voor je klantenservice. Let op: klantcontact is zeker niet hetzelfde als klantenservice! Deze diensten gaan vaak samen en versterken elkaar, maar betekenen zeker niet hetzelfde. Lees verder om erachter te komen wat klantcontact precies is, waarom het belangrijk is en hoe je kunt verbeteren door je klantenservice uit te besteden.

Wat is klantcontact?

Zoals je wel kunt raden is klantcontact elke vorm van contact tussen een klant en een bedrijf. Tijdens deze diverse contactmomenten zijn klantvriendelijkheid, service en kwaliteit erg belangrijk. Hiermee kun je namelijk een goede indruk maken op je klant. Daarnaast kan dit ook je imago als bedrijf verbeteren of verslechteren. Hierdoor is het van essentieel belang dat je veel aandacht besteed aan de manier waarop je met je klanten omgaat. Onthoud dat klantcontact altijd in het verlengde moet staan van je bedrijf. Let hierbij op je tone of voice. Heb je als bedrijf een formele serieuze uitstraling of een enthousiaste vrolijke uitstraling? Zorg dat je klantenservice dezelfde toon aanhoudt.

Related posts

ondernemen

Weet wat je wilt, doe wat bij je past

juni 12, 2025
leider

Van ondernemen naar Leiden

juni 10, 2025

Waarom is klantcontact belangrijk?

Verhoging van klanttevredenheid

Wanneer je contact met een klant hebt, in welke manier dan ook, ben je op dat moment het aanspreekpunt en het gezicht van het bedrijf. Wanneer je de klanten goed kunt helpen en ze het gevoel kunt geven dat ze geholpen zijn door iemand die deskundigheid en professionaliteit uitstraalt, zal hun klanttevredenheid enorm stijgen.

Het neerzetten van het imago van je bedrijf

Klanten vormen automatisch een beeld van je bedrijf door het gebruiken van je diensten of producten. Maar dit wordt voornamelijk beïnvloed door het persoonlijke en menselijke contact dat ze hebben met het bedrijf. Door geholpen te worden door iemand van het personeel, zoals een klantenservicemedewerker, zullen zij een beeld schetsen van het bedrijf. Zo zet je dus het beeld of imago van je bedrijf neer.

Waarom klantenservice uitbesteden?

Een goede klantenservice zorgt voor een hoge klanttevredenheid en trouwe klanten. Wanneer klanten een fijne ervaring hebben gehad met de klantenservice zorgt dit direct voor een goed imago voor je bedrijf. Hierdoor zullen klanten eerder terugkeren. Als bedrijf kun je ervoor kiezen om je klantenservice uit te besteden. Zo kun je onder andere geld en tijd besparen én je verbetert zo eenvoudig de klantenservice! Wanneer je hiervoor kiest, ga je in zee met een extern bureau dat de complete klantenservice overneemt. Zo leg je aan dit bedrijf uit wat je kernwaardes zijn en welke klantbeleving je nastreeft als bedrijf. Bespreek alles tot diep in de details. Dit bureau is namelijk het verlengde van je bedrijf. Je kunt ervoor kiezen om alle klantenservice uit te besteden of bijvoorbeeld alleen de social media kanalen. Dit is iets wat je samen gaat bespreken. Dit bedrijf zal uiteraard periodieke terugkoppelingen geven aan je bedrijf over bijvoorbeeld terugkerende thema’s zodat je goed op de hoogte van alles blijft. 

Previous Post

Alles wat je moet weten over de opleiding KAM coördinator

Next Post

Houd grip op uw creditmanagement met slimme software

Next Post
Houd grip op uw creditmanagement met slimme software

Houd grip op uw creditmanagement met slimme software

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

RECOMMENDED NEWS

3 redenen om een bedrijfsfeest te geven

3 redenen om een bedrijfsfeest te geven

3 jaren ago
zzp

Wil jij ZZP’er worden?

1 jaar ago
4 mooie relatiegeschenken voor relaties die in de zorg werken

4 mooie relatiegeschenken voor relaties die in de zorg werken

5 jaren ago
personeel

Personeel gezocht: tips voor het opstellen van een vacature

3 jaren ago

FOLLOW US

  • 139 Followers
  • 71.9k Followers
  • 205k Subscribers

BROWSE BY CATEGORIES

  • Analyses
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP

BROWSE BY TOPICS

accountant afscheid collega bedankjes afscheidscadeaus voor een collega bezoekersregistratie digital signage documentbeheer duurzame kantoorverlichting flexwerkplek kantoorruimte linkbuilding lunch catering marketing automation onderhoud van je bedrijfspand opslagruimte oud ijzer inleveren personeelsplanning stabiel energienet utiliteitsbouw vermogen beheren wagenpark werkbroek zakelijke herenkleding zakelijke zonnepanelen zonnepanelen op bedrijfspand

Populaire berichten

  • Slippers werk

    Slippers naar het werk? Mag dat?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Nieuw platform voor online retailers vergroot B2C-marktbereik met gemak

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Haal je producten bij de groothandel

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Vergoot jouw magazijn met een Mezzanine vloer!

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Wat zijn de meest voorkomende afvalstromen op kantoor?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

De blog voor ondernemers! Op deze website lees je blogs die te maken heeft met ondernemen.

Volg ons social media:

vrienden

Recente berichten

  • Weet wat je wilt, doe wat bij je past
  • Van ondernemen naar Leiden
  • Bedrijf verkopen: een praktische gids voor ondernemers

Categorieën

  • Analyses
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP

Populaire berichten

ondernemen

Weet wat je wilt, doe wat bij je past

juni 12, 2025
leider

Van ondernemen naar Leiden

juni 10, 2025
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact

© 2019 Ondernemingsgids.nl, de blog voor ondernemers

No Result
View All Result
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact

© 2019 Ondernemingsgids.nl, de blog voor ondernemers

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In