zondag, april 2, 2023
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact
  • Login
No Result
View All Result
Home Tips

Magic voor de horeca? Ervaar het ook binnen jouw onderneming

admin by admin
november 9, 2020
in Tips
0
Magic voor de horeca
0
SHARES
34
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Misschien ben je momenteel wel enkele uren per week bezig met de administratie van jouw onderneming en dan zit er ook nog een flinke stapel offerte aanvragen te wachten van ongeduldige bruidsparen, jarigen of aanstaande ouders voor een babyshower. Je komt bijna tijd tekort om alles zo snel mogelijk te kunnen regelen en aanleveren. Maar wat als je het voor jezelf en je horeca onderneming nog makkelijker zou kunnen maken en zelfs tijd over zou houden? Dan zou je niet alleen andere zaken meer aandacht kunnen geven, maar dan haal je ook het optimale uit je eigen carrière. Met Magic voor de horeca komen deze wensen uit: lees maar snel verder.

Magic voor de horeca: wat moet je daar precies onder verstaan?

Magic voor de horeca is een cloud-based software voor je website waarmee je het voor jezelf en je bedrijf makkelijker kunt maken om evenementen te regelen. Of het nu gaat om vergaderingen organiseren of een bruiloft van A tot Z plannen: het kan met Magic.

Related posts

website

Wat je moet weten over ICT-opleidingen

maart 23, 2023
Waarom kiezen voor glasvezel internet?

Waarom kiezen voor glasvezel internet?

maart 23, 2023

Het voordeel van Magic is dat het white-label is en volledig kan worden aangepast op de branding van jouw bedrijf. Dit maakt de software geschikt voor iedere onderneming in de horecasector: heel veel andere bedrijven gingen jou al voor en gebruiken Magic dagelijks in het plannen van evenementen en het bijhouden van alle gegevens van klanten, leveranciers en meer.

Bespaar tijd voor meer persoonlijk contact met de klant

Wat je nu weet over Magic is dat het een online event manager is die je eenvoudig en snel op je eigen website kunt integreren. Op deze manier kun je direct gebruik maken van alle voordelen die het systeem met zich mee brengt. Je regelt evenementen, maakt digitale draaiboeken, wijzigt offertes en maakt ze zo extra gedetailleerd, je houdt uitvoerend personeel op de hoogte met sheets en je regelt alle betalingen en facturen op één plek. Andere voordelen van Magic zijn:

  1. Tijdsbesparing van 80%: alles is automatisch en je hebt nergens meer omkijken naar;
  2. Alles is online: je kunt altijd en overal bezig zijn met je onderneming;
  3. Snel en persoonlijk: de online offerte is sneller gemaakt en besproken en dus is er meer tijd over voor persoonlijk contact met de klant;
  4. Eén bron: alle informatie bevindt zich op één plek en in één beheeromgeving en dat betekent dat je altijd een duidelijk overzicht hebt.

Zo kan het dus ook

Met Magic voor de horeca ga je ervaren hoe het ook kan: geen stress om het op tijd afhandelen van offertes, niet vergeten om facturen te versturen of betalen en vrijwel geen tijd hebben voor andere zaken. Administratie, maar ook evenementen en vergaderingen organiseren nemen veel tijd in beslag, meer dan je je waarschijnlijk realiseert. Gelukkig is Magic de perfecte oplossing om meer tijd te krijgen, maar ook om het organiseren van evenementen nog beter te laten verlopen. Het wordt op deze manier ook voor klanten aantrekkelijker om een event bij jou te boeken.

De inhoud van Magic voor de horeca

Je zult versteld staan wanneer je ontdekt wat je allemaal met Magic kunt doen. Klanten kunnen niet alleen zelf offertes maken op de website, maar jij kunt ook snel wijzigingen doorvoeren die klanten live kunnen zien. Daarnaast heb je de mogelijkheid om zelf arrangementen aan te bieden op de website: dit is nooit eerder vertoond in andere IT-oplossingen voor de horeca. Vergaderingen organiseren en bruiloften plannen was nog nooit zo makkelijk. Wat kun je allemaal met Magic voor de horeca?

  • Beheer van klanten en leveranciers
  • To-do lijsten, draaiboeken en sheets
  • Arrangementen en offertes
  • Betalingen en facturen

Beheer van klanten en leveranciers

Een groot voordeel van Magic is dat je alle contacten paraat hebt op ieder moment. Zo kun je de informatie opvragen die je nodig hebt, berichten of facturen versturen en herinneringen automatisch laten verzenden. Klanten kunnen zelf hun profiel personaliseren met foto en belangrijke informatie. Zo wordt het voor jou nog makkelijker om tussen verschillende klanten en contacten te zoeken. Ook is het met Magic nog eenvoudiger om contact op te nemen met externe leveranciers die betrokken zijn bij een evenement.

To-do lijsten, draaiboeken en sheets

Het is met Magic voor de horeca erg handig om een to-do lijst te maken voor een event, zodat je zeker weet dat je niets vergeet. Hetzelfde geldt voor draaiboeken en sheets voor uitvoerend personeel. Dit kun je allemaal gemakkelijk maken met Magic, zodat iedereen op de hoogte is van de taken die moeten worden uitgevoerd. Het digitale draaiboek kan vervolgens ook worden gedeeld met bijvoorbeeld het bruidspaar of de jarige.

Arrangementen en offertes

Wist je dat het met Magic erg makkelijk is om een arrangement samen te stellen? Je bepaalt zelf de inhoud van een arrangement, maar ook de looptijd. Magic is hierin uniek en biedt heel veel mogelijkheden. Klanten kunnen zelf hun offertes maken op de website: zij hebben dankzij de vele tools alle mogelijkheid om de offerte zo gedetailleerd mogelijk te maken. Dit is van toegevoegde waarde voor henzelf, maar ook voor jou.

Betalingen en facturen

Alles omtrent betalen en factureren is goed geregeld met Magic. Zo is heel veel geautomatiseerd en hoef je daar niet meer naar om te kijken, zoals het versturen van betaalherinneringen en het versturen van facturen en andere automatische berichten. Wanneer je gebruik gaat maken van Magic voor de horeca heb je ook duidelijk inzicht in de financiën. Zo zie je de dag- en maandcijfers, maar ook de winst en verwachte omzet. Je krijgt kant-en-klare rapportages.

Magic voor de horeca: begin vandaag nog met profiteren

Gebruik maken van Magic voor de horeca is gemakkelijker dan ooit! Vergaderingen organiseren, verjaardagen plannen, een bruiloft regelen: het kan allemaal met dit slimme systeem. Nooit meer onnodig veel tijd besteden aan financiën, meer persoonlijk contact met klanten en een duidelijk overzicht van alle zaken omtrent jouw onderneming. Wat wil je nog meer? Vraag vandaag nog een demo aan van Magic zodat jij nader kennis kunt maken met dit systeem. Na de proefperiode is het heel gemakkelijk om direct een abonnement aan te schaffen, zodat jij altijd kunt gaan profiteren van het gemak en de efficiëntie die Magic voor de horeca te bieden heeft.

Previous Post

3x E-commerce trends voor online retailers

Next Post

Cadeau´s voor de feestdagen

Next Post
Kerstgeschenk

Cadeau´s voor de feestdagen

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

RECOMMENDED NEWS

Lockers

Hoe voorkom je lange rijen op een evenement?

1 jaar ago
website

Wat je moet weten over ICT-opleidingen

1 week ago
3 manieren om snel een bedrijfspand te vinden

3 manieren om snel een bedrijfspand te vinden

2 jaren ago
Fortnite

Waarom is Fortnite zo’n grote hit?

2 jaren ago

FOLLOW US

  • 122 Followers
  • 71.9k Followers
  • 190k Subscribers

BROWSE BY CATEGORIES

  • Analyses
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP

Populaire berichten

  • online retailers vergroot B2C-marktbereik

    Nieuw platform voor online retailers vergroot B2C-marktbereik met gemak

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Haal je producten bij de groothandel

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Wat zijn de meest voorkomende afvalstromen op kantoor?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Slippers naar het werk? Mag dat?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Vergoot jouw magazijn met een Mezzanine vloer!

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

De blog voor ondernemers! Op deze website lees je blogs die te maken heeft met ondernemen.

Volg ons social media:

vrienden

Recente berichten

  • Wat je moet weten over ICT-opleidingen
  • Een virtueel kantoor? Hier moet je over nadenken
  • Waarom kiezen voor glasvezel internet?

Categorieën

  • Analyses
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP

Populaire berichten

website

Wat je moet weten over ICT-opleidingen

maart 23, 2023
zakelijk

Een virtueel kantoor? Hier moet je over nadenken

maart 23, 2023
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact

© 2019 Ondernemingsgids.nl, de blog voor ondernemers

No Result
View All Result
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact

© 2019 Ondernemingsgids.nl, de blog voor ondernemers

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In