zaterdag, januari 23, 2021
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact
  • Login
No Result
View All Result
Home Ondernemen

Een horeca boekhouder, waarom is dat handig voor ondernemingen?

admin by admin
juli 29, 2020
in Ondernemen, Tips
0
Een horeca boekhouder
0
SHARES
11
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Veel horecaondernemers zijn in hun onderneming het liefst op de vloer bezig, het vermaken en contact leggen met klanten vinden ze zelf veel belangrijker dan bijvoorbeeld het bijhouden van de administratie. Je wilt als ondernemer hier zo weinig mogelijk tijd aan kwijt zijn, toch is het natuurlijk heel belangrijk voor je onderneming. Door het inschakelen van een boekhouder voor de horeca wordt er op een zeer efficiënte manier de financiën bijgehouden, zodat jij zelf tijd hebt voor andere belangrijke zaken.

Wat behoort allemaal tot het takenpakket van de boekhouder?

Welke werkzaamheden de boekhouder allemaal voor jou kan doen, hangt natuurlijk ook af van je wensen. Wil je alleen bepaalde diensten afgeven, of wil je dat de boekhouder het gehele administratieve pakket van jouw overneemt? Bij een volledig pakket zal de boekhouder dus onder andere de begrotingen, de belastingaangifte, de loonadministratie en de dagelijkse administratie van jou overnemen. Wil je toch zelf meer controle houden, dan kan je bijvoorbeeld ook alleen de loonadministratie uit handen geven.

Related posts

Tuin

Nieuwe tuinmeubelen

januari 22, 2021
goede advocaat

Waar op letten bij uw zoektocht naar een goede advocaat?

januari 22, 2021

Je kan flexibel omgaan met het personeel

De meeste boekhouders hebben de beschikking over betrouwbare software, deze kan je vaak ook koppelen aan bijvoorbeeld de loonadministratie. Wanneer je als horecaondernemer in een erg drukke periode zit, dan is het belangrijk om een personeelstekort zo snel mogelijk op te lossen. Een roostersysteem dat goed functioneert is dan ook van groot belang, op deze manier beschik je over een held overzicht van alle gewerkte uren welke meteen in de loonadministratie kunnen worden ingepast. Ook heeft de boekhouder de kennis om jou te adviseren over personeelszaken en of je bijvoorbeeld in aanmerking komt voor loonsubsidies.

De voordelen van een boekhouder in de horeca

Een boekhouder biedt de uitkomst voor ondernemers die normaal gesproken te veel tijd aan boekhouding besteden, wanneer je de administratieve rompslomp uit handen geeft kan jij je als ondernemer volledige richting op de belangrijke kerntaken. Buiten veel meer tijd biedt een boekhouder voor de horeca ook onder andere de volgende voordelen:

  • Je bespaart geld. Natuurlijk, de boekhouder kost ook wat maar brengt ook veel op. Door hun kennis en ervaring weten ze waar de mazen in de wet zitten, dit kan een redelijke kostenbesparing opleveren. Ook kom je niet later in de problemen door een verkeerd ingevulde boekhouding.
  • De boekhouder is op de hoogte van alle relevante ontwikkelingen binnen de horecasector.

De boekhouder zal je op de hoogte brengen van fiscale en btw voordelen.

Previous Post

Tips om beter op de foto te staan

Next Post

Verplicht vrije dagen opnemen door de coronacrisis: mag dat?

Next Post
Verplicht vrije dagen opnemen door de coronacrisis- mag dat?

Verplicht vrije dagen opnemen door de coronacrisis: mag dat?

Geef een reactie Antwoord annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

RECOMMENDED NEWS

laadperron

Zo voorkom je ongelukken tijdens het laden en lossen op het laadperron

1 week ago
verzendzakken

Je producten versturen in verzendzakken

4 maanden ago
Online marketing trends 2021

Online marketing trends 2021

2 maanden ago
Investeringsadviseurs

Investeringsadviseur

1 maand ago

FOLLOW US

  • 79 Followers
  • 37.5k Followers

BROWSE BY CATEGORIES

  • Analyses
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP

Populaire berichten

  • online retailers vergroot B2C-marktbereik

    Nieuw platform voor online retailers vergroot B2C-marktbereik met gemak

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Haal je producten bij de groothandel

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • 4 webdesign trends waar je anno 2020 niet meer van buiten kunt

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • 3 originele cadeautips voor zakenrelaties

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Wat zijn de meest voorkomende afvalstromen op kantoor?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

De blog voor ondernemers! Op deze website lees je blogs die te maken heeft met ondernemen.

Volg ons social media:

vrienden

Recente berichten

  • Nieuwe tuinmeubelen
  • Waar op letten bij uw zoektocht naar een goede advocaat?
  • 8x waarom investeren in een warmtepomp verstandig is

Categorieën

  • Analyses
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP

Populaire berichten

Tuin

Nieuwe tuinmeubelen

januari 22, 2021
goede advocaat

Waar op letten bij uw zoektocht naar een goede advocaat?

januari 22, 2021
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact

© 2019 Ondernemingsgids.nl, de blog voor ondernemers

No Result
View All Result
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact

© 2019 Ondernemingsgids.nl, de blog voor ondernemers

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In