maandag, mei 23, 2022
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact
  • Login
No Result
View All Result
Home Ondernemen

Een horeca boekhouder, waarom is dat handig voor ondernemingen?

admin by admin
juli 29, 2020
in Ondernemen, Tips
0
Een horeca boekhouder
0
SHARES
27
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Veel horecaondernemers zijn in hun onderneming het liefst op de vloer bezig, het vermaken en contact leggen met klanten vinden ze zelf veel belangrijker dan bijvoorbeeld het bijhouden van de administratie. Je wilt als ondernemer hier zo weinig mogelijk tijd aan kwijt zijn, toch is het natuurlijk heel belangrijk voor je onderneming. Door het inschakelen van een boekhouder voor de horeca wordt er op een zeer efficiënte manier de financiën bijgehouden, zodat jij zelf tijd hebt voor andere belangrijke zaken.

Wat behoort allemaal tot het takenpakket van de boekhouder?

Welke werkzaamheden de boekhouder allemaal voor jou kan doen, hangt natuurlijk ook af van je wensen. Wil je alleen bepaalde diensten afgeven, of wil je dat de boekhouder het gehele administratieve pakket van jouw overneemt? Bij een volledig pakket zal de boekhouder dus onder andere de begrotingen, de belastingaangifte, de loonadministratie en de dagelijkse administratie van jou overnemen. Wil je toch zelf meer controle houden, dan kan je bijvoorbeeld ook alleen de loonadministratie uit handen geven.

Related posts

geld

Vijf tips om te besparen

mei 15, 2022
kantoor

Koopgids voor nieuwe kantoren

mei 13, 2022

Je kan flexibel omgaan met het personeel

De meeste boekhouders hebben de beschikking over betrouwbare software, deze kan je vaak ook koppelen aan bijvoorbeeld de loonadministratie. Wanneer je als horecaondernemer in een erg drukke periode zit, dan is het belangrijk om een personeelstekort zo snel mogelijk op te lossen. Een roostersysteem dat goed functioneert is dan ook van groot belang, op deze manier beschik je over een held overzicht van alle gewerkte uren welke meteen in de loonadministratie kunnen worden ingepast. Ook heeft de boekhouder de kennis om jou te adviseren over personeelszaken en of je bijvoorbeeld in aanmerking komt voor loonsubsidies.

De voordelen van een boekhouder in de horeca

Een boekhouder biedt de uitkomst voor ondernemers die normaal gesproken te veel tijd aan boekhouding besteden, wanneer je de administratieve rompslomp uit handen geeft kan jij je als ondernemer volledige richting op de belangrijke kerntaken. Buiten veel meer tijd biedt een boekhouder voor de horeca ook onder andere de volgende voordelen:

  • Je bespaart geld. Natuurlijk, de boekhouder kost ook wat maar brengt ook veel op. Door hun kennis en ervaring weten ze waar de mazen in de wet zitten, dit kan een redelijke kostenbesparing opleveren. Ook kom je niet later in de problemen door een verkeerd ingevulde boekhouding.
  • De boekhouder is op de hoogte van alle relevante ontwikkelingen binnen de horecasector.

De boekhouder zal je op de hoogte brengen van fiscale en btw voordelen.

Previous Post

Tips om beter op de foto te staan

Next Post

Verplicht vrije dagen opnemen door de coronacrisis: mag dat?

Next Post
Verplicht vrije dagen opnemen door de coronacrisis- mag dat?

Verplicht vrije dagen opnemen door de coronacrisis: mag dat?

Geef een reactie Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

RECOMMENDED NEWS

verhuis

Verhuizen met je onderneming? Let hier op

8 maanden ago
spreker

Zo herken je een goede spreker voor je evenement

7 maanden ago
Mijn auto is afgebrand maar mijn verzekeraar betaalt niet

Mijn auto is afgebrand maar mijn verzekeraar betaalt niet

1 jaar ago
Bespaar kosten op je verzending

Bespaar kosten op je verzending

1 jaar ago

FOLLOW US

  • 111 Followers
  • 71.9k Followers
  • 160k Subscribers

BROWSE BY CATEGORIES

  • Analyses
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP

Populaire berichten

  • online retailers vergroot B2C-marktbereik

    Nieuw platform voor online retailers vergroot B2C-marktbereik met gemak

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Wat zijn de meest voorkomende afvalstromen op kantoor?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Haal je producten bij de groothandel

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Jouw bedrijf: wat doe je en wat wil je uitstralen?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Vergoot jouw magazijn met een Mezzanine vloer!

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

De blog voor ondernemers! Op deze website lees je blogs die te maken heeft met ondernemen.

Volg ons social media:

vrienden

Recente berichten

  • Vijf tips om te besparen
  • Koopgids voor nieuwe kantoren
  • Wanneer is lichtreclame interessant voor je bedrijf?

Categorieën

  • Analyses
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP

Populaire berichten

geld

Vijf tips om te besparen

mei 15, 2022
kantoor

Koopgids voor nieuwe kantoren

mei 13, 2022
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact

© 2019 Ondernemingsgids.nl, de blog voor ondernemers

No Result
View All Result
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact

© 2019 Ondernemingsgids.nl, de blog voor ondernemers

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In