zaterdag, mei 21, 2022
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact
  • Login
No Result
View All Result
Home Tips

Dingen die je sowieso binnen je bedrijf moet automatiseren

admin by admin
augustus 28, 2020
in Tips
0
automatiseren
0
SHARES
62
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Als ondernemer is het belangrijk om tijd te besparen. Daar zal iedereen het mee eens zijn. Dit kun je realiseren met dingen in jouw bedrijf te automatiseren. Uiteindelijk zul je merken dat het jou veel tijd bespaart. En tijd is geld! Hieronder delen wij enkele manieren om meer tijd te besparen door verschillende zaken te automatiseren.

Taken die je vaak herhaalt 

Automatisering is vooral toe te passen bij taken die je vaak herhaalt. Merk je dat je ergens bijna dagelijks mee bezig bent en heb je het gevoel dat dit efficiënter kan? Zorg er dan voor dat dit proces geautomatiseerd wordt. Vooral als het een standaardtaak is zal deze eenvoudig te automatiseren zijn. Denk hierbij aan het versturen van facturen, herinneringen, social media berichten, website blogs  of bijvoorbeeld afspraken maken.

Related posts

geld

Vijf tips om te besparen

mei 15, 2022
kantoor

Koopgids voor nieuwe kantoren

mei 13, 2022

Social media automatiseren 

Veel bedrijven hebben er baat bij om zichtbaar te zijn op social media. Op deze manier zorg je voor een hechte relatie tussen bedrijf en klant. Maar, valt het jou ook tegen hoeveel werk er eigenlijk in gaat zitten? Zo ben je bijna dagelijks bezig met een leuke, originele social media post te verzinnen. De ene keer heb je waarschijnlijk minder inspiratie dan de andere keer. Als jij iedere keer op het moment dat jij en post wilt plaatsen deze nog moet bedenken en creëren, zal dit jou wekelijks veel tijd kosten. 

Daarnaast kost het inhuren van een social media expert kost veel geld. Zorg er dus voor dat je dit proces automatiseert. Op een dag dat jij voldoende tijd hebt kun jij alvast meerdere berichten bedenken en maken. Deze posts kun je vervolgens automatisch laten plaatsen op het tijdstip dat jij dit wilt. Zo kun je de rest van de week ongestoord doorwerken. Zie hier verschillende tools om de social media te automatiseren. 

E-mailmarketing automatiseren 

E-mailmarketing is een term die je tegenwoordig steeds vaker terug hoort komen. Het houdt letterlijk de marketing via het platform e-mail in. Je hebt veel tools die jou erbij kunnen helpen om jouw e-mails te automatiseren. Zo kun je mensen die zich inschrijven voor een nieuwsbrief automatisch een bevestiging sturen via de mail. Daarnaast wordt jouw webshop verbeterd als jij een automatische e-mail verstuurd als aankoopbevestiging. De voordelen van het automatiseren van e-mailmarketing zijn oneindig. 

Facturatie automatiseren

Het kiezen voor een automatische facturering heeft veel voordelen. Zo zullen alle uren, materialen, eenheden en inkoopfacturen die jij hebt geboekt direct doorbelast worden op de factuur naar de opdrachtgever. Zo kun je bij het boeken van de nacalculatie per regel aangeven of deze wel of niet doorbelast moet worden. Het biedt dus ontzettend veel mogelijkheden en bespaart veel tijd. Wil jij de facturatie automatiseren en verbeteren?

Previous Post

Grote schoonmaak nodig? Zo geef je je (thuis)werkruimte weer een frisse boost!

Next Post

Succesvoller met deze 4 dingen

Next Post
4-dingen-om-succesvoller-te-zijn

Succesvoller met deze 4 dingen

Geef een reactie Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

RECOMMENDED NEWS

incasso

Hoe schakel je als ondernemer een incassobureau in?

7 maanden ago
Boodschappen gewoon online kunnen bestellen

Boodschappen gewoon online kunnen bestellen

1 jaar ago
Bestellen

De geschikte emmer voor jouw product

1 jaar ago
uitstralen bedrijf

Jouw bedrijf: wat doe je en wat wil je uitstralen?

2 jaar ago

FOLLOW US

  • 111 Followers
  • 71.9k Followers
  • 160k Subscribers

BROWSE BY CATEGORIES

  • Analyses
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP

Populaire berichten

  • online retailers vergroot B2C-marktbereik

    Nieuw platform voor online retailers vergroot B2C-marktbereik met gemak

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Wat zijn de meest voorkomende afvalstromen op kantoor?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Haal je producten bij de groothandel

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Jouw bedrijf: wat doe je en wat wil je uitstralen?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Vergoot jouw magazijn met een Mezzanine vloer!

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

De blog voor ondernemers! Op deze website lees je blogs die te maken heeft met ondernemen.

Volg ons social media:

vrienden

Recente berichten

  • Vijf tips om te besparen
  • Koopgids voor nieuwe kantoren
  • Wanneer is lichtreclame interessant voor je bedrijf?

Categorieën

  • Analyses
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP

Populaire berichten

geld

Vijf tips om te besparen

mei 15, 2022
kantoor

Koopgids voor nieuwe kantoren

mei 13, 2022
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact

© 2019 Ondernemingsgids.nl, de blog voor ondernemers

No Result
View All Result
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact

© 2019 Ondernemingsgids.nl, de blog voor ondernemers

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In