zaterdag, april 1, 2023
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact
  • Login
No Result
View All Result
Home Tips

De 5 grootste voordelen van lockers op je werkplek

admin by admin
oktober 26, 2021
in Tips
0
Lockers
0
SHARES
4
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Lockers kennen de meeste van ons natuurlijk nog wel van de middelbare school. Een locker hebben is vaak achter ook handig op de werkplek. Dat is misschien een verrassing voor sommige, maar we zullen je hier even een aantal redenen uit de doeken doen waaruit de voordelen van lockers duidelijk worden. Lees dus snel verder!

#1 Het is een efficiënte manier om je ruimte te benutten

Bedrijfsruimte huren is duur, en dus is het van belang dat je de ruimte die je hebt zo goed mogelijk benut. Lockers zijn hiervoor handig omdat je er niet veel ruimte nodig voor hebt, desnoods kan het in een gang, en de voordelen die je eruit kan halen de investering vaak meer dan waard maken. Als investering zal je zien dat je er met de gewonnen productiviteit de kosten er makkelijk uit haalt.

Related posts

website

Wat je moet weten over ICT-opleidingen

maart 23, 2023
Waarom kiezen voor glasvezel internet?

Waarom kiezen voor glasvezel internet?

maart 23, 2023

#2 Minder rommel op het kantoor

Het zorgt er natuurlijk ook voor dat er minder rondslingert op de werkvloer omdat men nu een plekje heeft om het allemaal op te bergen. Als men geen plek heeft om alles te laten dan zie je vaak dat het dan maar een beetje over de hele werkvloer gaat rondslingeren. Dit wil je natuurlijk voorkomen, want dat komt de productiviteit natuurlijk ook niet ten goede. Dus zorg er altijd voor dat het duidelijk is waar alle rommel heen moet, en zorg er ook voor dat de medewerkers een eigen plekje voor alles hebben.

#3 Ook een plekje voor het personeel voor persoonlijke dingen

Sommige medewerkers hebben dingen nodig tijdens de dag die ze niet graag bij zich dragen, maar liever ook niet voor de wereld tentoonstellen. Het wordt altijd wel op prijs gesteld als men een plek heeft waarvan je weet dat andere er niet bij kunnen. Dit zorgt er ook voor dat de medewerkers zich beter op het werk kunnen richten en niet afgeleid zullen raken omdat hun hoofd zit bij hun persoonlijke affecten. Dit kan natuurlijk ook al gaan om objecten zoals jassen, tassen, en telefoons. Er zijn natuurlijk ook persoonlijkere artefacten die wellicht in deze categorie passen, maar dingen zoals voedsel en drank kunnen beter vermeden worden in dit soort situaties.

#4 Verbeter de productiviteit

Het kost natuurlijk eerst even wat investering, maar daarna kom je wel het voordeel tegen dat je een veel beter georganiseerde werkplek overhoudt. Dit is essentieel voor ieder bedrijf want het is natuurlijk onbegonnen werk om in een rommelige werkplek efficiënt te werk te gaan. Op deze manier raken ook minder mensen afgeleid, wat uiteraard de productiviteit ook alleen maar ten goede komt. 

#5 Zorg voor wat stijl op de werkplek

Heel veel lockers hebben tegenwoordig ook een heel mooi ontwerp waardoor je bedrijf er gelijk ook een stuk professioneler uit gaat zien. Ongeacht de aesthetiek van je bedrijf, er is ongetwijfeld wel een stijl die er bij zal passen ergens op de markt. Het is vaak ook een handige manier om een pauzeplek  voor de medewerkers aan te geven. Vaak zullen mensen namelijk automatisch al gaan rondhangen bij de lockers omdat ze daar vaak iets in de pauze gaan deponeren of ophalen. Op deze manier kunnen lockers dus ook de dynamiek van je werkvloer aanpassen. Hou dit dus ook goed in gedachte. 

Previous Post

De top 10 beste koffiemachines voor op kantoor

Next Post

Hoe schakel je als ondernemer een incassobureau in?

Next Post
incasso

Hoe schakel je als ondernemer een incassobureau in?

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

RECOMMENDED NEWS

tips veiligheid magazijn

5 tips voor veiligheid in het magazijn

2 jaren ago
Whiteboard

Op zoek naar een whiteboard voor op kantoor?

2 jaren ago
Een horeca boekhouder

Een horeca boekhouder, waarom is dat handig voor ondernemingen?

3 jaren ago
infographic

3 voordelen van een mooie infographic

10 maanden ago

FOLLOW US

  • 122 Followers
  • 71.9k Followers
  • 190k Subscribers

BROWSE BY CATEGORIES

  • Analyses
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP

Populaire berichten

  • online retailers vergroot B2C-marktbereik

    Nieuw platform voor online retailers vergroot B2C-marktbereik met gemak

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Haal je producten bij de groothandel

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Wat zijn de meest voorkomende afvalstromen op kantoor?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Slippers naar het werk? Mag dat?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Vergoot jouw magazijn met een Mezzanine vloer!

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

De blog voor ondernemers! Op deze website lees je blogs die te maken heeft met ondernemen.

Volg ons social media:

vrienden

Recente berichten

  • Wat je moet weten over ICT-opleidingen
  • Een virtueel kantoor? Hier moet je over nadenken
  • Waarom kiezen voor glasvezel internet?

Categorieën

  • Analyses
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP

Populaire berichten

website

Wat je moet weten over ICT-opleidingen

maart 23, 2023
zakelijk

Een virtueel kantoor? Hier moet je over nadenken

maart 23, 2023
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact

© 2019 Ondernemingsgids.nl, de blog voor ondernemers

No Result
View All Result
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact

© 2019 Ondernemingsgids.nl, de blog voor ondernemers

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In