donderdag, februari 25, 2021
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact
  • Login
No Result
View All Result
Home Tips

Wat kun je doen bij conflicten op de werkvloer?

admin by admin
februari 9, 2021
in Tips
0
arbeidsmediation
0
SHARES
7
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Conflicten op de werkvloer zijn er nou eenmaal, ze zijn moeilijk te voorkomen. Arbeidsconflicten zijn vaak demotiverend daarom is het belangrijk dat het zo snel mogelijk wordt opgelost. Maar hoe doe je dat? Dat gaan wij je hier haarfijn uitleggen.

Het conflict

Een conflict is natuurlijk niet leuk, al helemaal niet op de werkvloer. Maar ze zijn bijna niet te voorkomen, waar mensen komen zijn ook meningen en die kunnen af en toe botsen. Vaak gaat het om iets kleins maar wordt het uiteindelijk veel groter gemaakt dan het is. Het is meestal een opeen stapeling van allemaal dingen die op dat moment niet goed vallen. En dan barst de bom weleens.

Related posts

Hoe techniek sociale aspecten wegvaagt.

Hoe techniek sociale aspecten wegvaagt.

februari 22, 2021
Een levenstestament voorbeeld bekijken

Een levenstestament voorbeeld bekijken

februari 22, 2021

Blijf communiceren 

Tijdens een arbeidsconflict is het belangrijk om altijd te blijven communiceren. Communication is the key. Het is zo belangrijk omdat te doen om uit te leggen hoe jij je bij iets voelt en wat er dwars zit. Zo kan je het proberen op te lossen met de andere partij. Mocht dat niet lukken kun je vragen of er iemand anders bij wilt komen zitten, een andere collega die er niks mee te maken heeft of de werkgever. Mocht het conflict dan nog niet de wereld uit geholpen zijn dan raad ik het aan om het met een professional op te lossen.

Zoek hulp bij een professional 

Er zijn verschillende soorten hulp die aangeboden kunnen worden. Er is slachtofferhulp, juridische hulp en de belangrijkste een mediator.

Mediator

Wat is een mediator? Een mediator is iemand die in gesprek gaat met de werkgever en de persoon / personen met het arbeidsconflict. En gaat op zoek naar een oplossing. Het is vertrouwelijk en vrijwillig dat houdt in dat het gesprek in vertrouwen plaatsvindt en dat alles wordt besproken ook daar blijft. Deelname aan het gesprek in vrijwillig en er kan niemand verplicht worden om eraan deel te nemen. Met behulp van een mediator kan het arbeidsconflict heel snel worden verholpen, vaak is het na een of enkele gesprekken opgelost. De meeste conflicten gebeuren vaak in grote steden zoals Amsterdam of Rotterdam. Daarom is Arbeidsmediation Amsterdam ook erg populair. Vaak komt het ook door de drukte van de stad dat er arbeidsconflicten ontstaan. De mensen zijn dan al gefrustreerd en dan kan het net de druppel zijn die de emmer laat overstromen. 

Conclusie 

Tijdens een arbeidsconflict is het ten alle tijden handig om de hulp van een mediator in te schakelen. Zo wordt het conflict het snelst opgelost en kan iedereen weer rustig aan het werk. Het is altijd belangrijk om goed te blijven communiceren. Zo kom je te weten hoe iedereen zich voelt en hoe iedereen over de situatie denk, aan de hand daarvan kan er passende professionele hulp worden gezocht en worden ingeschakeld. Arbeidsmediation Amsterdam kan hier voor een goede uitkomst zijn.

Previous Post

De voordelen van IT sourcing

Next Post

Een geschikte vacature bouw Amsterdam

Next Post
bouw

Een geschikte vacature bouw Amsterdam

Geef een reactie Antwoord annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

RECOMMENDED NEWS

Zakelijk Engels dat is toch handig voor elke ondernemer

3 maanden ago
goede advocaat

Waar op letten bij uw zoektocht naar een goede advocaat?

1 maand ago
bouw

Een geschikte vacature bouw Amsterdam

2 weken ago
pay-roll

De voordelen van payroll

2 maanden ago

FOLLOW US

  • 81 Followers
  • 37.5k Followers

BROWSE BY CATEGORIES

  • Analyses
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP

Populaire berichten

  • online retailers vergroot B2C-marktbereik

    Nieuw platform voor online retailers vergroot B2C-marktbereik met gemak

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Wat zijn de meest voorkomende afvalstromen op kantoor?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Haal je producten bij de groothandel

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • 4 webdesign trends waar je anno 2020 niet meer van buiten kunt

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • 3 originele cadeautips voor zakenrelaties

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

De blog voor ondernemers! Op deze website lees je blogs die te maken heeft met ondernemen.

Volg ons social media:

vrienden

Recente berichten

  • Je bedrijf zichtbaar maken
  • Hoe techniek sociale aspecten wegvaagt.
  • Een levenstestament voorbeeld bekijken

Categorieën

  • Analyses
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP

Populaire berichten

bedrijfspand

Je bedrijf zichtbaar maken

februari 24, 2021
Hoe techniek sociale aspecten wegvaagt.

Hoe techniek sociale aspecten wegvaagt.

februari 22, 2021
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact

© 2019 Ondernemingsgids.nl, de blog voor ondernemers

No Result
View All Result
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact

© 2019 Ondernemingsgids.nl, de blog voor ondernemers

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In