zaterdag, mei 17, 2025
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact
  • Login
No Result
View All Result
Home Economie

Waarom payrolling handig kan zijn

admin by admin
november 2, 2020
in Economie, Ondernemen, Personeel, Tips
0
Payroll
0
SHARES
28
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Voordat je met payrolling aan de slag gaat is het verstandig om alle ins en outs te weten. Hierdoor weet je zeker als werkgever waar je mee begint. Payrolling heeft namelijk voor- en nadelen. Maar een groot voordeel is dat taken die tijdrovend zijn voor je worden gedaan, waardoor je uiteindelijk meer tijd over hebt voor belangrijkere taken. Meer weten over payrolling? Wij vertellen het jou in deze blog!

De payroller neemt veel taken over

De organisatie wordt jouw juridische werkgever, je personeel komt namelijk op papier te staan onder een payrollorganisatie. Omdat de werknemer in contract staat bij een payrollorganisatie, neem de organisatie verschillende arbeidsrisico’s over. Een payroll organisatie helpt onder andere met verzuimbegeleiding en arbo, loondoorbetaling bij ziekte, advisering bij personeelsvraagstukken en met salaris- en personeelsadministratie. Omdat deze taken worden overgenomen heb jij als werknemer veel tijd over voor andere zaken.

Related posts

Bespaar ruimte en kosten met een papierpers op de werkvloer

Bespaar ruimte en kosten met een papierpers op de werkvloer

mei 6, 2025
vergadering

Slim ondernemen begint met efficiënt werken

mei 6, 2025

De taken voor de werknemer

Als werknemer zijn er nog steeds een paar taken die je moet doen, zoals het aannemen van je personeel. Maar ook het voeren van beoordeling en functionering gesprekken. Het is namelijk nog wel van belang dat je grip en overzicht hebt over je werknemers. Daarnaast veranderd er onderling niks, de werksfeer en ethiek blijven hetzelfde.

De voordelen van payrolling

Je komt met payrolling niet voor verassingen te staan. Dit komt mede omdat je weet waar je aan begint als je voor payrolling kiest. Zoals de kosten, die staan vast voordat u begint. De financiële administratie wordt op deze manier heel inzichtelijk. Daarnaast kan het voor jouw personeel heel prettig zijn dat de met lastige vragen naar een professionele dienstverlening kunnen. Een ander voordeel is de werkgeversrisico. Voor de werkgever is dit gunstig, want als een personeelslid ziek is, betaald de payrollorganisatie het personeelslid, waardoor jij als werkgever niet in financiële problemen komt.

Meer informatie nodig?

Wil je graag meer weten over  payrolling? Of heb je vragen over bijvoorbeeld de kosten van payrolling? Dan kan je terecht bij payroll select. Deze partij helpt je als de beste bij payrolling!

Previous Post

Brandblussers zijn vaak verplicht voor bedrijven

Next Post

Nieuw platform voor online retailers vergroot B2C-marktbereik met gemak

Next Post
online retailers vergroot B2C-marktbereik

Nieuw platform voor online retailers vergroot B2C-marktbereik met gemak

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

RECOMMENDED NEWS

Als ondernemer kun je, als dat nodig is extra geld lenen

3 jaren ago
Originele ideeën voor afscheidscadeaus voor een collega

Originele ideeën voor afscheidscadeaus voor een collega

12 maanden ago
advocaat

Een boekhouder inschakelen als zzp’er

2 jaren ago
seo

Webdesign Lelystad

4 jaren ago

FOLLOW US

  • 139 Followers
  • 71.9k Followers
  • 205k Subscribers

BROWSE BY CATEGORIES

  • Analyses
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP

BROWSE BY TOPICS

accountant afscheid collega bedankjes afscheidscadeaus voor een collega bezoekersregistratie digital signage documentbeheer duurzame kantoorverlichting flexwerkplek kantoorruimte linkbuilding lunch catering marketing automation onderhoud van je bedrijfspand opslagruimte oud ijzer inleveren personeelsplanning stabiel energienet utiliteitsbouw vermogen beheren wagenpark zakelijke herenkleding zakelijke zonnepanelen zonnepanelen op bedrijfspand

Populaire berichten

  • Slippers werk

    Slippers naar het werk? Mag dat?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Nieuw platform voor online retailers vergroot B2C-marktbereik met gemak

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Haal je producten bij de groothandel

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Vergoot jouw magazijn met een Mezzanine vloer!

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Wat zijn de meest voorkomende afvalstromen op kantoor?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

De blog voor ondernemers! Op deze website lees je blogs die te maken heeft met ondernemen.

Volg ons social media:

vrienden

Recente berichten

  • Bespaar ruimte en kosten met een papierpers op de werkvloer
  • Slim ondernemen begint met efficiënt werken
  • Hoe maak je jouw bedrijf klaar voor een duurzame toekomst?

Categorieën

  • Analyses
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP

Populaire berichten

Bespaar ruimte en kosten met een papierpers op de werkvloer

Bespaar ruimte en kosten met een papierpers op de werkvloer

mei 6, 2025
vergadering

Slim ondernemen begint met efficiënt werken

mei 6, 2025
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact

© 2019 Ondernemingsgids.nl, de blog voor ondernemers

No Result
View All Result
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact

© 2019 Ondernemingsgids.nl, de blog voor ondernemers

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In