zaterdag, mei 17, 2025
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact
  • Login
No Result
View All Result
Home Tips

Kantoor inrichten: wat heb je allemaal nodig?

admin by admin
april 19, 2021
in Tips
0
kantoormeubelen
0
SHARES
38
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Sindskort is de norm thuiswerken. Voorheen deden we dat wellicht stuntelig aan de keukentafel met de rest van de huisgenoten of het gezin. Tegenwoordig willen we graag een ingerichte thuiswerkplek. Je kunt groots uitpakken of met een aantal kleine aanpassingen een prima kantoor inrichten. Welke kantoormeubelen je hier allemaal voor nodig hebt staat hieronder opgesomd.

  1. Goede bureaustoel

De basis van een kantoor is misschien wel de bureaustoel. Goed zitten is immers erg belangrijk. Zoek een bureaustoel uit welke ergonomisch goedgekeurd is en dus een goede zithouding stimuleert. Je kunt het zo duur en goedkoop maken als je zelf wil. Belangrijk is dat je let op een aantal basiskenmerken zoals functionaliteit en comfort. Daarnaast kun je kiezen voor verschillende soorten materialen. Goedkoop is altijd duurkoop. Kies dus liever voor een duurdere stoel, maar haal er op de lange termijn wel je voordeel uit.

Related posts

Bespaar ruimte en kosten met een papierpers op de werkvloer

Bespaar ruimte en kosten met een papierpers op de werkvloer

mei 6, 2025
vergadering

Slim ondernemen begint met efficiënt werken

mei 6, 2025
  1. Bureautafel

Nu je kunt zitten op een bureaustoel, wil je natuurlijk ook ergens aan kunnen werken. Dan komt de bureautafel goed van pas. Ook hier kun je kijken naar de persoonlijke voorkeuren. Heb je bijvoorbeeld een grote ruimte of werk je op twee of meerdere schermen? Dan is wellicht een hoekbureau een optie. Wil je graag kunnen afwisselen tussen zittend en staand werken? Kijk dan eens naar de zit sta bureaus. Je kunt hierbij ook kiezen voor een elektrische zit sta bureau. Heb je een klein kantoor, ga dan voor een simpel bureautafel, waar je wel een kastje onder kunt zetten en waar je goed jouw armen op kunt laten leunen.

  1. Akoestiek

Volgens mij hoeven we nu met het thuiswerken niet uit te leggen hoe belangrijk het is dat je niet gestoord wordt door andermans werkzaamheden of online meetings. Bovendien verschaft dit privacy. Sommige werkzaken die thuis besproken worden, kunnen gevoelige informatie bevatten. Dit kun je simpel verhelpen met akoestische wanden. Dit zou vrijstaand tussen twee werkplekken in kunnen staan of hangend aan de wand. Wil je jezelf helemaal afschermen? Dan heb je zelfs een akoestisch bureauscherm. Ook hier geldt weer dat je dit betreft kleuren en materiaal kunt aanpassen naar persoonlijke voorkeuren. Wil je wat vrolijkheid toebrengen aan jouw kantoor? Kies dan voor een exotisch patroon en felle kleur. Dit leidt tot veel werk inspiratie.

Nu de belangrijkste meubels zijn gekozen, kun je uiteraard uitbreiden met accessoires en opbergkasten. Een kastje onder het bureau is dan handig. Indien je een klein bureau hebt, kun je beter voor een smalle kast of archiefkast kiezen. Dan kun je onder vrij bewegen met de bureaustoel zonder dat je gauw stoot tegen het kastje. Groen doet het goed in zowel de thuissfeer als op kantoor. Met een aantal kleine plantjes tover je jouw werkplek om tot een ware rustoord waar je geconcentreerd te werk kunt gaan. Zorg ervoor dat zoveel mogelijk afleidingen in de vorm van troep uit het zicht zijn. Zo blijf je gefocust op het werk. Zorg dat je de kasten zo logisch mogelijk inricht zodat je gauw papieren kunt opbergen en kunt terugvinden. Hopelijk heb je met bovenstaande richtlijnen een basis kunnen neerzetten voor een kantoor.

Previous Post

Hoe kan ik het beste geld lenen?

Next Post

4 redenen waarom bedrukte sportflessen een ideaal relatiegeschenk is!

Next Post
bedrukte sportflessen

4 redenen waarom bedrukte sportflessen een ideaal relatiegeschenk is!

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

RECOMMENDED NEWS

Tips voor marketingbureau

Tips bij het kiezen van het juiste SEO bureau

4 jaren ago
internet of things

Hoe zorgt technologie voor meer veiligheid op de werkvloer?

4 jaren ago
work

Het selecteren van de juiste leveranciers voor winkelinrichting

2 jaren ago
twingo

Hoe maak je jouw bedrijf klaar voor een duurzame toekomst?

2 weken ago

FOLLOW US

  • 139 Followers
  • 71.9k Followers
  • 205k Subscribers

BROWSE BY CATEGORIES

  • Analyses
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP

BROWSE BY TOPICS

accountant afscheid collega bedankjes afscheidscadeaus voor een collega bezoekersregistratie digital signage documentbeheer duurzame kantoorverlichting flexwerkplek kantoorruimte linkbuilding lunch catering marketing automation onderhoud van je bedrijfspand opslagruimte oud ijzer inleveren personeelsplanning stabiel energienet utiliteitsbouw vermogen beheren wagenpark zakelijke herenkleding zakelijke zonnepanelen zonnepanelen op bedrijfspand

Populaire berichten

  • Slippers werk

    Slippers naar het werk? Mag dat?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Nieuw platform voor online retailers vergroot B2C-marktbereik met gemak

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Haal je producten bij de groothandel

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Vergoot jouw magazijn met een Mezzanine vloer!

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Wat zijn de meest voorkomende afvalstromen op kantoor?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

De blog voor ondernemers! Op deze website lees je blogs die te maken heeft met ondernemen.

Volg ons social media:

vrienden

Recente berichten

  • Bespaar ruimte en kosten met een papierpers op de werkvloer
  • Slim ondernemen begint met efficiënt werken
  • Hoe maak je jouw bedrijf klaar voor een duurzame toekomst?

Categorieën

  • Analyses
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP

Populaire berichten

Bespaar ruimte en kosten met een papierpers op de werkvloer

Bespaar ruimte en kosten met een papierpers op de werkvloer

mei 6, 2025
vergadering

Slim ondernemen begint met efficiënt werken

mei 6, 2025
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact

© 2019 Ondernemingsgids.nl, de blog voor ondernemers

No Result
View All Result
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact

© 2019 Ondernemingsgids.nl, de blog voor ondernemers

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In