zaterdag, mei 17, 2025
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact
  • Login
No Result
View All Result
Home Tips

Hoe krijg je een opgeruimde werkplek? 4 tips!

admin by admin
juli 8, 2024
in Tips
0
bureau
0
SHARES
21
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Je gaat je inschrijven bij een virtueel kantoor in Amsterdam en bent net begonnen als ZZP’er. Een kantoortje thuis ingericht, de eerste klant binnen en aan de slag. Natuurlijk wil je dat je bureau er netjes en geordend uitziet, maar in de praktijk stapelen papieren, tijdschriften, USB-sticks en allerlei spulletjes zich snel op. Het wekelijks opruimen schiet er vaak bij in en dat kan leiden tot een rommelig kantoor. En wie wilt er nu een rommelig kantoor? Dat zorgt alleen maar voor stress en verwarring, vooral als je kostbare tijd verspilt aan het zoeken naar spullen die je zo hun kunnen vinden als het netjes en georganiseerd was. In dit artikel delen we vier simpele tips om ervoor te zorgen dat je bureau elke dag georganiseerd en overzichtelijk blijft.

Ruim het bureau op

Je bureau is het hart van je werkplek, dus deze wil je netjes houden. Hier breng je veel tijd door en rommel kan zich snel ophopen. Toch? Neem even de tijd om je bureau op te ruimen en kijk wat je echt nodig hebt. Spullen die je niet vaak gebruikt, kun je ergens anders opbergen of zelfs wegdoen. En heb je rondslingerende kabels van computers en beeldschermen? Haal dan wat tie wraps of ander bevestigingsmateriaal in huis om ze samen te binden. Met een opgeruimd kun je je beter focussen en raak je niet afgeleid door dingen die je niet nodig hebt.

Related posts

Bespaar ruimte en kosten met een papierpers op de werkvloer

Bespaar ruimte en kosten met een papierpers op de werkvloer

mei 6, 2025
vergadering

Slim ondernemen begint met efficiënt werken

mei 6, 2025

Orden jouw gegevens

Het is super belangrijk om je documenten en papierwerk goed te organiseren. Je kunt hiervoor een archiefkast of andere opslag gebruiken om alles netjes te houden. Gebruik mappen, zowel op papier als digitaal, om snel bij je belangrijke informatie te kunnen. Zorg dat je de mappen duidelijk markeert, zodat je makkelijk vindt wat je nodig hebt. Als je papieren documenten wilt bewaren, maar niet teveel ruimte in wil nemen op je werkplek, kun je een externe opslagruimte huren. Zo blijft je werkplek netjes en overzichtelijk.

Maak dagelijks opruimen een gewoonte

Het is makkelijk om rommel op je bureau te krijgen gedurende de dag. Probeer elke dag, aan het einde van je werkdag, even op te ruimen. Zet kopjes weg, ruim papieren en andere spullen op en zorg dat je bureau netjes is. Veeg je bureau ook even af met een vochtig doekje om alles schoon te houden. Op die manier krijg je niet alleen een opgeruimde werkplek, maar kun je ook ontspannen de dag afsluiten. Probeer ook zoveel mogelijk digitaal te doen om zo min mogelijk papier te verbruiken. Dit houdt niet alleen je bureau netjes, maar is ook beter voor het milieu.

Maak jouw werkplek schoon

Een schone werkplek maakt je werkomgeving volgens www.amsterdamcoworking.nl fijner en gezonder. Simpel gezegd kun je zo beter presteren. Ruim dus niet alleen je bureau op, maar maak ook regelmatig schoon. Veeg of stofzuig de vloer om stof en vuil weg te halen. Dweil de vloer af en toe voor een schone look. Vergeet ook niet om je meubels en bureau af te stoffen. Maak ook je beeldscherm, toetsenbord en muis vaak schoon voor een hygiënische werkplek. Een schone werkplek zorgt voor een betere sfeer en zo kun je efficiënter werken. En lees je deze blog omdat je je aan het voorbereiden bent op het ZZP’erschap? Schrijf je dan vandaag nog in bij een virtual office en haal alle nodige spullen in huis om aan de slag te gaan. En vergeet niet: met deze tips kom je al een heel eind!

Previous Post

Wil jij ZZP’er worden?

Next Post

Het gemak van een glazenwasser voor bedrijven in Zeist en Hilversum

Next Post
Het gemak van een glazenwasser voor bedrijven in Zeist en Hilversum

Het gemak van een glazenwasser voor bedrijven in Zeist en Hilversum

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

RECOMMENDED NEWS

Wat houdt het verplichte energielabel utiliteitsbouw precies in?

Wat houdt het verplichte energielabel utiliteitsbouw precies in?

1 jaar ago
Een gecertificeerde veiligheidskast nodig voor op de zaak Dit zijn jouw beste opties!

Een gecertificeerde veiligheidskast nodig voor op de zaak? Dit zijn jouw beste opties!

3 jaren ago
Zijn er detacheringsbureaus voor leerkrachten?

Zijn er detacheringsbureaus voor leerkrachten?

3 jaren ago
Koelkast

Ontdek hier de beste koelkast aanbieding

4 jaren ago

FOLLOW US

  • 139 Followers
  • 71.9k Followers
  • 205k Subscribers

BROWSE BY CATEGORIES

  • Analyses
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP

BROWSE BY TOPICS

accountant afscheid collega bedankjes afscheidscadeaus voor een collega bezoekersregistratie digital signage documentbeheer duurzame kantoorverlichting flexwerkplek kantoorruimte linkbuilding lunch catering marketing automation onderhoud van je bedrijfspand opslagruimte oud ijzer inleveren personeelsplanning stabiel energienet utiliteitsbouw vermogen beheren wagenpark zakelijke herenkleding zakelijke zonnepanelen zonnepanelen op bedrijfspand

Populaire berichten

  • Slippers werk

    Slippers naar het werk? Mag dat?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Nieuw platform voor online retailers vergroot B2C-marktbereik met gemak

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Haal je producten bij de groothandel

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Vergoot jouw magazijn met een Mezzanine vloer!

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Wat zijn de meest voorkomende afvalstromen op kantoor?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

De blog voor ondernemers! Op deze website lees je blogs die te maken heeft met ondernemen.

Volg ons social media:

vrienden

Recente berichten

  • Bespaar ruimte en kosten met een papierpers op de werkvloer
  • Slim ondernemen begint met efficiënt werken
  • Hoe maak je jouw bedrijf klaar voor een duurzame toekomst?

Categorieën

  • Analyses
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP

Populaire berichten

Bespaar ruimte en kosten met een papierpers op de werkvloer

Bespaar ruimte en kosten met een papierpers op de werkvloer

mei 6, 2025
vergadering

Slim ondernemen begint met efficiënt werken

mei 6, 2025
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact

© 2019 Ondernemingsgids.nl, de blog voor ondernemers

No Result
View All Result
  • Home
  • Economie
  • Ondernemen
  • Personeel
  • Tips
  • ZZP
  • Analyses
  • contact

© 2019 Ondernemingsgids.nl, de blog voor ondernemers

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In